Dobrý deň,
1. mám v dome inštalovaných viacero Valena Life smart spínačov, smart zásuviek, mikromodulov a s pomocou aplikácie Home + Control fungovala integrácia s Apple HomeKit (iPhone) veľmi dobre niekoľko mesiacov. V poslednej dobe začali byť Valena Life zariadenia v Apple HomeKit aplikácii nedostupné. Zároveň ale boli všetky dostupné a ovládateľné cez Home + Control aplikáciu. Nemohol som prísť na príčinu problému, tak som z Apple HomeKit odstránil smart zásuvku s bránou (bridge) s tým, že sa ju pokúsim nanovo pripojiť. To sa mi ale nedarí, ani s použitím QR kódu alebo číselného kódu brány. Dá sa brána nejako zreštartovať?
2. V aplikácii Home + Control (iPhone) som mohol osobitne sledovať spotrebu svietidiel a spotrebu ostatných spotrebičov. Posledné dva mesiace ale vidím len spotrebu ostatných spotrebičov, pri spotrebe svietidiel sú len dve pomlčky "--". Neviete poradiť, ako sa dostať znova aj k spotrebe svietidiel?
Ďakujem pekne.
Dobrý deň,
ohľadom znovu pripojenia brány Valena Life s Netatmom ku Apple HomeKitu, prosím kontaktujte technickú podporu Legrand SK na čísle +421 232 153 605.
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.sk alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552