Dobrý deň,
Ospravedlňujeme sa neskorú reakciu na Váš dotaz, z dôvodu výpadku jednej z funkcii na našej stránke. V prípade, že ste nás medzičasom nekontaktovali iným spôsobom – telefonicky, kontaktným formulárom, ... a nedostali odpoveď na Váš dotaz, tak Vám nižšie uvádzam odpoveď.
Podľa Vášho popisu by som Vám odporučila skontroľovať kabeláž od vstupného panelu po problematický elektrický zámok - zlý kontakt, odpojený žíla, preseknutie, ...
V prípade žeby kabeláž bola v poriadku, tak skúste premerať svorky L+L-, na ktorých by ste mali mať daný zámok pripojený, či sa na nich nachádza napätie.
V prípade, že nie, prekontroľujte či je daná svorkovnica v poriadku - nenachádza sa tam oxidácia, ...
V prípade, žeby bola kabeláž aj svorkovnica v poriadku, ale na svorkách sa nenachádza žiadne napätie - zámok nie je pomocou nich napájaný, tak sa z najväčšou pravdepodobnosťou jedná o poškodenie vstupného panelu.
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na lucia.brlaiova@legrand.com alebo na telefónnom čísle