Dobrý deň,
Po viacnásobnom resetovaní Legrand Netatmo Gateway pomocou reset tlačidla a tiež por resetovaní tlačidla home/away stále nie je možné nájsť zariadenia pomocou smartfónu.
Opakovane som skúšal aj vybrať batériu z home/away tlačidla, vypojil som napájanie z Legrand Gateway, ale bez zmeny.
Takže zariadenia žiaľ môžu vykonávať svoju funkciu len pasívne.
Ako môžem vyriešiť tento problém?
Dobrý deň,
reset komunikačnej brány a zároveň tlačidla doma/mimo domu, nie je odporúčané, pretože môžete tieto dva prvky od seba nenávratne od-párovať a zároveň môžete znefunkčniť komunikačnú bránu.
Pre ďalšie riešenie situácie zavolajte na technickú podporu Legrand alebo na telefónne číslo z tejto odpovede.
V prípade ďalších otázok ma kontaktujte priamo na timotej.smolek@legrand.com alebo na telefónnom čísle +421 917 866 552